Програма курсу “Створення ігр та анімації в Scratch”

  • Головна
  • Програма курсу “Створення ігр та анімації в Scratch”

1-4 урок. Знайомство зі Scratch. Граючі імена.

Знайомство з базовими поняттями Scratch на прикладі анімації слів. Розбираємо, що таке спрайти, как зробити клік на барабані, як зробити колонку і т.д.

Вивчаємо: спрайти, кліки, анімацію, фон, введення музики, нажаття клавіш

5-8 урок. Спрайти і анімація. Створюємо історію, анімуємо літаючу мишу.

Робимо сцену з розмовляючими персонажами. Сцена з літаючею мишею. Редагування зображення миші. Огляд можливостей графічного редактора Scratch. Малюємо яблуко з градієнтом.

Вивчаємо: виведення тексту, костюм, зміна костюму для створення анімації, редагування костюму

9-12 урок. Игра "Злови кульку!"

Робимогру, в якій рахуємо бали за клацання мишкою по скакаючій кульці. Додаємо умови для виграшу – заробити 10 балів за 20 секунд. Можливо додати в гру ще клацання по діамантам і ірізні умови виграшу.

Вивчаємо: змінні, роботу з таймером, умовні оператори, складні умовні оператори

13-17 урок. Віртуальна кішка.

Робимо віртуальну кішку, яка бігає за мишкою. Періодично кішка хоче хсти та спати – її треба годувати і відправляти на коврик.

Вивчаємо: система повідомлень, переміщення по екрану, подію “дотик об’єкта”, повтоюємо умови та змінні

18-21 урок. Історія про мітлу чарівника.

Робимо довгу (близько 1,2 хвиин) історію про чарівника, у якого загубилась мітла. Змінюємо персонажів (чарівник, ельф), фони. Показуємо механізм створення довгих історії з анімацією.

Вивчаємо: збереження стану персонажу (координати, видимість), анімація пересування

22-25 урок. Гра в загадки. Змагання по арифметиці

Знайомимся з вводом тексту. Створюємо гру в загадки. Потім створюємо арифметичний тренажер – щоб вирішити максимальну кіькість вибіркових арифметичних прикладів за певний час.

Вивчаємо: ввод тексту, роботу з текстом (порівнння, створення фраз), генерація випадкових чисел

26-30 урок. Врятуй фею!

Створюємо керовану фею, яка повинна втекти від летучої миші. Створюємо заставку і закінчення.

Вивчаємо координати: координатна сітка, керування персонажем з клавіатури, визначення поведінки ворогів створення заставки та закінчення гри

31-34 урок. Пінг-понг

Створюємо пінг-понг- керовану за допомогою миші ракетку, яка відбиває кульку. З часом ускладнюємо- збільшуємо швидкість. Робимо різні варіанти виграшу.

Вивчаємо: рух кульки, швідкість, відбиття від стінок

35-38 урок Лабіринт

Створюємо лабіринт ,через який повинна пробратись мишка, минуючи кота. В цій грі вперше присутні декілька рівнів, які повинен намалювати сам автор. Подія “торкання до кольору”.

Вивчаємо: малювання прямих ліній, робота з редактором зображень, малювання прямих ліній, робта з редактором зображень, механіка зміни рівнів і збереження їх параметрів, складна поведінка ворогів

39-42 урок. Змагання чарівників

Створюємо гру, в якій ви одночасно з опонентом -комп’ютером вибираєте заклинання, яке повинно знищити ворога. Дійсно, пари заклинань діють по -різному. Програє той, у окго закінчуються бали здоров’я. Створюємо варіант гри для двох людей.

Вивчаємо: кнопки для управліня персонажем, передача управління комп’ютеру чи людині, оброблення складних умов зіткнення заклинань, графичні спецефекти, створення комплексних спрайтів, підрахунок рівнів здоров’я

Навчання Scratch у нашій школі надає дітям унікальну можливість зануритись у світ програмування у цікавій та доступній формі. Scratch – це чудова платформа, яка допомагає розвивати логічне мислення, креативність та вміння вирішувати проблеми. Наші учні крок за кроком вивчають основні поняття програмування через створення анімацій, ігор та інтерактивних історій.

 

Програма навчання охоплює різноманітні теми від базових понять до більш складних проектів, таких як створення інтерактивних ігор та віртуальних персонажів. Під час навчання діти опановують навички роботи з графічними редакторами, алгоритмами, умовними операторами та змінними. Це дозволяє їм не лише освоїти основи програмування, але й розвивати важливі навички для майбутнього.

 
service
service